Mark Osbornen viihdyttävältä vaikuttava The Little Prince poistettiin kokonaan USA:n elokuvateatterien julkaisulistalta, vaikka animaation piti olla ensi-illassa tänään. Jostain syystä Paramount ei pitänyt elokuvasta ja päätti vetäistä hätäjarrua.
Netflix päätti kuitenkin ostaa elokuvan julkaisuoikeudet, ehkä jopa käynnissä olevan Screening Room -väittelyn takia. Screening Room -palvelun tarkoituksena olisi tarjota ensi-iltaelokuvia suoraan katsojien kotisohville.
Cinema Blend -sivustolla pohditaankin, että kyseessä saattaisi olla Netflixin testi. Jos The Little Prince menestyy nettiensi-illassa, saattaa se olla merkki siitä, että videotoistopalvelut pystyisivät luomaan Screening Roomin tapaisen ensi-iltapalvelun.
Omituisinta koko tapahtumasarjassa on se, että The Little Prince on jo kiertänyt ulkomaisilla markkinoilla ja tienannut mukavat 100 miljoonaa dollaria.
Seuraamme mielenkiinnolla tapahtumia.
Lähde: Cinema Blend
(Episodi/NI)