Avengers: Doomsdayn trailerit julkaistaan Marvelille erikoisella tavalla – jotkut jäävät nuolemaan näppejään

Näin käy, kun kaksi jättiläistä kohtaa.

Julkaistu:

Disney ja Marvel Studios etsivät uusia keinoja hypemarkkinoinnilleen. Uusi strategia lyö yhteen kaksi miljardien dollareiden arvoista franchisea, joten Disney ei voi kuin voittaa.

Avengers: Doomsday saa ensimmäisen trailerinsa tasan viikon päästä. Se tulee tapahtumaan aivan uudella tavalla.

Lue myös: Seuraava Marvel-leffa on purkissa – odotetaan miljardihittiä

Lue myös: Terminator-ohjaajan tekemästä Billie Eilish -konserttitallenteesta julkaistiin traileri – ”Tällaista tekniikkaa ei ole ennen käytetty”

Nimittäin traileri esitetään Avatar: Fire and Ashin näytöksissä viikon ajan.

Ensimmäisen trailerin jälkeen julkaistaan toinen, joka pyörii viikon ennen Fire and Ashia. Sen jälkeen kolmas ja neljäs samalla strategialla.

Huomaatteko mitä tässä haetaan? Maksimaalista tuottoa Avatarille Kostajien hypen avulla. Joku saattaa käydä katsomassa Avatarin jopa neljä kertaa pelkästään näiden Doomsday-trailerien takia.

Strategia on aivan uusi, joten katsotaan miten siinä tulee käymään.

Tämä on myös toisella tavalla mielenkiintoinen uutinen. Ottaen huomioon James Cameronin puheet siitä, että mikäli Fire and Ash ei menesty, ei nelosta ja vitosta tulla tekemään, joten onko leffan ennakkohype sakannut?

Lue myös: James Cameron haluaisi tunkea näppinsä Godzilla Minus Oneen

Eivätkö liput ole myyneet odotetulla tavalla, joten Disney ja Marvel kehittivät strategian, jolla kaksi jättiläistä yhdistetään ja Marvel-fanit sidotaan Avatariin?

Spekulointiahan tämä tietenkin on. Avatar: Fire and Ash saa Suomessa ensi-iltansa 17.12., joten ensi viikon viikonloppu tulee kertomaan paljon.

Lähde: ScreenRant