Etsi
Miksipä ei? Olisi oikein hyvä roolitus.
Ilvekset kuin veljekset!
Noh, ei peli ole vielä menetetty.
Hienoa! Kauhuleffasarja on hyvissä käsissä.
Watts palaa takaisin juurilleen.
DC:n universumi laajenee taas.
Scream-meiningit käynnistetään uudelleen.
Star Bill vs Kill Wars!
Hittileffasta tehdään telkkarisarja.
Tätä sarjaa on tehty jo pitkään.
Kuulostaa kyllä melko tarpeettomalta.
Ikäviä uutisia maailmalta.
Legenda on poissa.