Etsi
Parhaimmillaan tarinan heikkoudetkin muuttuvat kiehtovaksi outoudeksi, kuin sieniä syöneeksi Salkkari-kauhuksi, mutta tunnelma ei nouse kuin satunnaisesti. (Ikäraja K-12)
Vaikka näyttelijänä paremmin tunnetun Scarlett Johanssonin ohjaama elokuva käsittelee tärkeitä teemoja, jää se valitettavasti pahasti puolitiehen. (Ikäraja K-12)
Resurssien loppuminen kesken johtaa kiinnostavan lähtökohdan hukkumiseen kaiken alleen peittävään mekastamiseen. (Ikäraja K-7)
Kolme kauhuelokuvaa reilun vuoden sisään on näkjään liian iso pala kakkua purtavaksi Osgood Perkinsille, kun taso vain laskee Longlegsistä. Nyt on vuorossa tyhjänpäiväinen kuvaus mökkiviikonlopusta. (Ikäraja K-16)
Perhe-elokuvan seikkailun ilo ja joulun taika ovat kuin suomalaisten onnellisuus kansakuntana: vaikeasti päältäpäin nähtävissä. (Ikäraja K-7)
Psykologinen draama terapeutin ja hänen entisen asiakkaansa kohtaamisesta juhannusviikonloppuna jää haileaksi harjoitelmaksi. (Ikäraja K-12)
Springsteen: Deliver Me From Nowhere tuo Bruce “The Boss” Springsteenin valkokankaalle turhauttavan pinnallisesti. (Ikäraja K-12)
The Black Phone -kauhuhitin jatko-osa paljastuu mielenkiintoisen alun jälkeen tasapaksuksi murhajännäriksi. (Ikäraja K-16)
Ysäriltä tutun koheltajaperheen sijoittaminen uuteen ympäristöön Lapin lomakylään ei palvele sen pienistä asioista syntyvää huumoria ja hömelöä sympaattisuutta. (Ikäraja Sallittu)
Ohjaajakonkari Tuukka Temonen hyppää erilaisen komedian äärelle, mutta somesisäpiirivitsien varaan rakennetun toimintakomedian huumori ei kanna koko elokuvaa. (Ikäraja K-7)
Lauri-Matti Parppein säveltämät musiikkinumerot ovat taidokkaasti tehtyjä, mutta hahmodraama sortuu yliyrittämiseen. (Ikäraja K-12)
Kirottu-elokuvasarjan neljäs osa Viimeiset riitit ei jaksa kauhistuttaa. (K-16)
Bodyhorror, joka unohtaa olevansa kauhuelokuva, toimii hyvänä esimerkkinä ongelmallisesta käsikirjoituksesta. (Ikäraja K-16)