Suomalainen näyttelijäikoni Seela Sella on kertonut ilouutisia Iltalehdelle.
Sella on parantunut syövästään. Sädehoidot ovat tehonneet.
Lue myös: Kino Regina julkaisi kesäohjelmistonsa: ”Sadepäivien pelastus”
Sella paljasti jokin aika sitten sairastavansa alanielusyöpää. Näyttelijä on käynyt läpi seitsemän viikon sädehoitojakson.
Sella kertoi aiemmin, kuinka hänen suunsa limakalvot ovat palaneet sädehoidon myötä. Hän joutuu edelleenkin turvautumaan aina silloin tällöin letkuruokintaan. Samalla hänen maku- ja hajuaistit ovat kadonneet.
Sella nousee jo elokuussa näyttämölle, kun Tampereen Teatterikesässä esitetään Rakkauskirjeitä-näytelmä, jota hän tähdittää Esko Roineen kanssa.