Lukuisissa sarjoissa nähty koomikko Moshe Kasher vakavasti sairas – Nähty vastikään The Pitt -sarjassa

Toivottavasti hän paranee pian.

Julkaistu:

Koomikko Moshe Kasher, 46, on vakavasti sairas, Variety kertoo. Hän paljasti, että hänellä on nielurisasyöpä.

”Kolme kuukautta sitten huomasin möykyn nielussani. Se oli syöpä.”

Kasher kertoo, että hänen kielensä oli turvonnut ja mustelmilla. Koomikko sanoi kuulostaneensa Sean Penniltä Minä olen Sam -elokuvassa.

”Tämä on ollut elämäni kauhistuttavin ja tietoisuutta eniten kuluttava kokemus. Elämäni on ollut kauhua, meditaatiota, kyyneliä ja lääketieteellistä suunnittelua (ai niin, ja 12 tunnin päiviä vitsaillessa kuvauspaikalla)”, Kasher kirjoittaa.

”Olen kivuissa, mutta hyvä uutinen on, että tällä syövällä on todella korkea paranemisprosentti, noin 95 prosentin luokkaa.”

Hän on näytellyt muun muassa elokuvassa Zoolander 2, sekä sarjoissa Curb Your Enthusiasm ja The Pitt. Hän on mukana Judd Apatow’n ja Glen Powellin tulevassa The Comeback King -elokuvassa.

Lue myös: The Pitt -sarjan kolmoskausi etenee – ensi-ilta hyvässä lykyssä vain kuukausien päässä

Lue myös: Tiesitkö tätä? Hittielokuvan näyttelijä astui kuolleen kollegan kenkiin – lahjoitti koko palkkionsa hyväntekeväisyyteen