Stranger Things -sarja tuli ja meni, mutta yksi asia jäi vaivaamaan.
Mikä oli Millie Bobby Brownin esittämän Elevenin kohtalo?
Lue myös: Tästä ei tullut mikään Stranger Things – Dufferin veljesten uutuussarja peruttiin
Lue myös: David Harbourilla on selitys omalle huonolle käytökselleen: ”Kaipa se on osa prosessiani”
Brown itse tietää hahmonsa kohtalon, mutta niin tietävät tietenkin myös sarjan luojat, Dufferin veljekset.
Kolmikko teki salaisen sopimuksen, eikä kukaan saa paljastaa nuoren tytön kohtaloa.
– He sanoivat minulla, että älä kerro kenellekään, koska teimme salaisen sopimuksen, Brown kertoi Happy Sad Confused -podcastissa.
– Kukaan muu ei tiedä. Vain me kolme. Ja se, mitä tiedolla teemme, on heidän päätettävissään.
Podcastin vetäjä Josh Horowitz kysyi katsojien mielipidettä asiaan. Suurin osa katsojista uskoo Elevenin olevan hengissä.
Lähde: Deadline