Viilennystä helteiden keskelle – Voita Coca-Colan väriä vaihtavilla etiketeillä elokuvalippuja

Kukapa ei rakastaisi aurinkoa, mutta parin tunnin tauko mukavilla penkeillä, viileässä salissa, jääkylmä Coca-Cola kädessä ja elokuva isolta kankaalta virkistää mieltä.

13.7.2016 09:01



Kesä on tunnetusti elokuvien ystävien kulta-aikaa, kun valkokankaille vyöryy toinen toistaan houkuttelevampia hittielokuvia. Nyt sinulla onkin mahdollisuus voittaa Coca-Colan avustuksella leffaelämyksiä itsellesi ja ystävällesi. Tänä kesänä Coca-Cola hemmottelee elokuvien ystäviä tuomalla kauppoihin uutta musteteknologiaa sisältävät pullot ja tölkkinsä. Edistyksellinen teknologia toimii niin, että pakkaukset reagoivat ympäristön lämpötilamuutoksiin ja paljastavat kuluttajalle visuaalisen yllätyksen kun juoma on täydellisen viileää nautittavaksi. Huoneenlämmössä etiketti näyttää aivan tavalliselta, mutta vaihtaa väriään viilentyessään. Tämän innovaation ansiosta kuka tahansa voi nyt nauttia elokuvista täydellisen viileä Coca-Cola kädessään.

Idea värejä vaihtaviin etiketteihin on lähtöisin aurinkoisesta Australiasta, jossa kuluttajille haluttiin tarjota juuri sopivan viileitä juomia. Auringonpaisteella on siis selkeä positiivinen vaikutus mieleen – ja sitähän meillä täällä pohjoisilla akseleilla riittää nyt melkein vuorokauden ympäri! Täydellinen lämpötila Coca-Colalle on 3 astetta, jolloin sen maku on parhaimmillaan. Jos tarpeeksi kylmää, väriään vaihtanutta etikettiä näyttää kampanjasivustolla puhelimen tai tietokoneen kameralle, sovelluksen tavoin toimiva sivusto tunnistaa sen ja kertoo, oletko voittanut Finnkinon elokuvalippuja tai elokuvaeväitä. Jos pullo on liian lämmin, sivusto pyytää laittamaan pullon vielä kylmään ja palaamaan asiaan myöhemmin.

Kampanjasivustolle pääset tästä.

Hyviä elokuvaelämyksiä toivottaa Coca-Cola.



Lisää luettavaa