Etsi
Uutta Blade-leffaa on yritetty tehdä jo kuutisen vuotta. Lopulta projekti vain hyllytettiin.
Melkoinen pääsiäispommi!
Marvel aikoo nähtävästi panostaa tulevaan mutanttisaagaan.
Vanha kaarti kokoontuu vielä kerran yhteen ottamaan mittaa uudesta pahiksesta, Doctor Doomista.
Marvelin maailma muuttuu ensi vuonna.
Sadie on nuori nouseva tähti, josta kuullaan vielä paljon.
Ei sinänsä yllätä, koska multiversumi vetää viimeisiään.
Olisiko tämä leffa aika lämmitellä uudelleenkatseluun?
Isoja elokuvia ei saada kasaan yhdessä – tai kahdessa – päivässä.
Marvelin tiukka linja voi johtua Deadpool & Wolverinen (2024) kuvauksissa tapahtuneista välikohtauksista.
Ehkä ihan fiksu ratkaisu.
MCU:hun mahtuu kyllä aina.
Tämä on ihan järjellinen idea, ottaen huomioon mitä sarjiksissa tapahtuu.