Etsi
Näyttääpä hyvältä! Kotimaista laatua.
Helanderin elokuvia on aina hauska katsoa.
Nyt nimittäin! Harmi kun ei asu Australiassa.
Vihdoinkin!
Liikkuva kuvaa!
Tämä nähdään vasta vuoden päästä.
Oijoi mikä erikoiskattaus!
Brucen ailahtelevainen ura saa jatkoa.
Mättöä ja suoraa toimintaa.
Suosikkitoimintaleffasarja saa jatkoa.
Onko tälle tarvetta?
Lisää sarjakuvatoimintaa pienille ruuduille.
Hyvältä näyttää!