Vastaus on yli viikko vuodessa. Tarkemmin sanottuna 160 tuntia mainosaikaa.
Tämä tuloksen Cordcutting.com on saanut aikaan seuraavasti: Netflixiä katsotaan 125 miljoonaa tuntia päivässä ja sillä on 75 miljoonaa tilaajaa. Näin ollen keskimääräinen tilaaja katsoo palvelua noin 1,67 tuntia päivässä. Sen jälkeen on käytetty Nielsenin julkaisemaa tietoa, että tunti amerikkalaista kaapelitelevisiota sisältää mainoksia keskimäärin 15 minuuttia ja 38 sekuntia.
Näiden lukujen pohjalta säästää 160 tuntia vuodessa, jos siirtyy perinteisestä televisiosta käyttämään pelkkää Netflixiä.
Suomalaisten televisionkatsojien kannalta luku on luultavasti pienempi kuin 160 tuntia, varsinkin jos katsoo paljon mainoksettomia Ylen ohjelmia. Mutta joka tapauksessa mainokset vievät paljon aikaa.
Lähde: Fortune