Hurjan määrän Emmy-ehdokkuuksia ja -palkintoja rohmunnut ravintoladraama The Bear on tullut päätökseensä. Sarjan viides ja samalla viimeinen tuotantokausi on julkaistu kokonaisuudessaan Disney Plus -suoratoistopalvelussa tänään perjantaina 26. kesäkuuta.
Chicagolaisen The Bear -ravintolan ovet ovat menossa lopullisesti kiinni, mutta henkilökunta ei tahdo luovuttaa rakastamansa paikan, jonka eteen he ovat uhranneet paljon, suhteen. Vastoinkäymisistä huolimatta – mittava vesivahinko, rahahuolet, ongelmat tuotteiden jakelussa – he tahtovat määrätietoisesti tarjota asiakkailleen laadukkaan ruokakokemuksen. Aina viimeiseen kattaukseen saakka.
Kausi koostuu kahdeksasta jaksosta. Disney Plussassa julkaistiin sarjalle toukokuun alussa myös yllättäen yksi bonusjakso Gary, joka kertoo takaumassa Ebon Moss-Bachrachin ja Jon Bernthalin hahmojen välisestä suhteesta.
The Bearin päärooleissa nähdään tälläkin kertaa Jeremy Allen-White, Ayo Edebiri, Bachrach, Liza Colón-Zayas ja Abby Elliott. Vierailevina tähtinä mukana ovat jälleen myös Jamie Lee Curtis ja Will Poulter.
Lue myös: Springsteen-leffa toimii myös kotiteatterissa – Jeremy Allen Whiten roolisuoritus säväyttää
Alla katseltavaksi The Bearin viidennen kauden virallinen traileri.
