Suomalaisohjaajan tekemä mainos leviää Facebookissa kuin kulovalkea – katsottu jo yli 60 miljoonaa kertaa

11.10.2015 15:17

Suomalaisen Pete Riskin ohjaamasta mainoksesta on tullut valtava Facebook-hitti.

Tämä ei ole liioittelua. The Story of Sarah & Juan -nimistä Extra-purukumin mainosta on katsottu Facebookissa yli 60 miljoonaa kertaa ja luku kasvaa nopeasti. Tykkäyksiä ja jakojakin on yli miljoona.

The Story of Sarah & Juan

When you fall in love with a commercial 🙂 Video courtesy of Extra Gum

Posted by Love What Matters on 8. lokakuuta 2015

Riski tunnetaan paitsi mainosten myös musiikkivideoiden sekä Lordi-yhtyeen kanssa tehdyn Dark Floors -kauhuelokuvan (2007) tekijänä.

The Story of Sarah & Juan on ilmiselvästi koskettanut monia, sillä näin suurta somehittiä mainoksista tulee äärimmäisen harvoin.

Jos video ei näy, klikkaa tästä.

(Episodi/JH)

Lisää luettavaa