Etsi
Taasko reboot, jota kukaan ei tarvitse?
Näyttää komealta.
Murhaaja näytteli murhaajaa.
Kauhuleffa oli Tarantinon mieleen.
Kuulostaa erittäin hyvältä.
Vaikuttaa upealta!
J-kauhusta jenkkiremakeksi ja nyt taas uudeksi leffasarjaksi. Katsotaan miten hittileffa taipuu kolmannen kerran. Taas nimittäin naristaan.
Kummatkin ovat Hammer-studion tuotantoja.
Mitäpä tähän lisäämään? Moni itki Endgamessa.
Vaikuttaa erittäin hyvältä!
Top 10 -listaus kauhufaneille.
Hyviä uutisia Raimi-faneille.
Eggersin elokuvat ovat tapauksia isolla t:llä.