Etsi
Käynnistyisipä neljäs kausi pian!
Kauhua, aiona vain lisää kauhua!
SpectreVision on kyllä onnistunut elokuvissaan, joten varovainen mahdollisuus tämä saattaisi olla.
Vaikuttaa oikein mukavalta toiminnalta.
Rennyn seuraava projekti on selvillä.
Tämän perään on muuten kyselty vuosien varrella.
Kingin suosittelut ovat aikalailla hitti tai huti.
Erikoinen konsepti, mutta mikäpä jottei?
Jonnet eivät muista tätä leffaa.
Emme ole aivan varmoja onko kolmas osa aivan tarpeellinen.
Groovy baby!
Tämä on jatko-osa eikä mikään remake!
Kyllähän tämä pitää katsella.