Etsi
Karmea uutinen.
On taas se aika vuodesta.
Tämähän vaikuttaa lupaavalta.
Kaudella päästään näkemään yhteensä kahdeksan jaksoa.
Kauden pääsee katselemaan myös Disney Plussasta.
Suru-uutinen maailmalta.
Aiemmin tässä kuussa Van Der Beek tiedotti, että hän sairastaa paksusuolen syöpää.
Tekijän mielestä tarinoita riittää.
Toivottavasti mainio sarja saa arvoisensa lopetuksen.
Tämähän näyttää oikein hyvältä.
Kiinnostaa ehdottomasti.
James Gunn puhuu DCU:n tulevaisuudesta.
Kertooko The Boys oikeasta maailmasta?