Etsi
Paljon onnea iki-ihanalle Alien-elokuvalle. Legenda on jo 40-vuotias.
Ja taas lisää Kingiä.
****boy. Vai *******?
Katseluvinkkejä kauhuharrastajille.
Lisää Kingiä! Aina lisää Kingiä!
Uskoisitko, että Alien-leffa on jo 40 vuotta vanha? Vuonna 1979 sai ensi-iltansa Ridley Scottin kulttiklassikko.
Reboot päätyy ainakin osaaviin käsiin. Positiivinen uutinen.
Ei paha ainakaan paperilla. Tämä kaksikko osaa kyllä tehdä oman näköisensä version.
Hellboysta on tulossa melkoinen floppi. Saapa nähdä löytääkö se lopulta jonkinlaisen kulttisuosion kalkkunaharrastajissa.
Veristä taidetta. Kirjaimellisesti.
Vanha kunnon tappajanukke tekee paluun entistä ehompana.
Stephen King -renessanssi se vain jatkuu. Uusia King-projekteja syntyy koko ajan.
Nopeasti tehtiin ja kelpo tuli.