Etsi
Ensimmäisestä osasta on jo aikaa.
Tästä tulee taas kunnon ensemble-elokuva.
Kyllähän tähtinäyttelijöiden komediat kiinnostavat aina.
Kohta matka kaukaisiin galakseihin alkaa taas.
Toivottavasti tämä toteutuisi joskus.
Näyttelijä oli poikkeuksellinen ihminen.
Kyllä katsojan kelpaa.
Kiinnostavaa knoppia.
Hän oli voimamies monien elokuvien takaa.
Se alkuperäinen ”käty”.
Suunnitelmat muuttuivat.
Saa nähdä pitävätkö raportit paikkaansa.
Tervetuloa takaisin, David.