Etsi
Kauhupelifanit mahtavat olla innoissaan.
Saattaa olla niin, ettei Wrightia enää tämän jälkeen MCU:ssa nähdä.
Sellaista tänään.
Ensi vuonna nähdäänkin jo uusi Indy!
Onneksi Craig ei lopettanut Bondina.
Tämän tavallaan ymmärtää, koska Marvel-leffoissa on niin paljon kaikenlaisia yllättäviä twistejä.
Toiminnallinen agenttiraina tulossa.
Margeran surullinen saaga jatkuu.
Elokuvanteko voi olla myös hauskaa.
Chappelle ei sanoissaan juuri säästele.
Onkohan Fox leffan hyvis vai pahis?
Pakkokatsottavaa!
Toimintafaneille kunnon toimintakukkoilua.