Etsi
Disneyn ympärillä kuohuu taas.
Tarjolla neosploitaatiota kaikessa karmeudessaan!
Kiinnostava projekti!
Ikäviä uutisia USA:sta.
Huikea sarja tulossa!
Entistä vapaaottelijasuuruutta ei enää tulevilla Mandalorianin kausilla nähdä.
Korona aiheuttaa taas tuhojaan.
Nakuilua ja perheonnea.
No nyt on vihaisen oloinen kaveri!
Toivottavasti sarja jatkuu yhtä laadukkaana loppuun saakka.
Ikävä kyllä Hannibalia ei ilmeisesti sarjassa nähdä.
Nyt ratsastetaan kohti syvää päätyä. Kovaa ja matalalta suoraan päin noloja vampyyriorgioita.
Kova näyttelijäkaarti ainakin!