Etsi
Tämähän voisi toimia oikein hyvin.
Fanit ovat ainakin tykänneet tämän kaksikon paluusta.
Tämä pitää nähdä.
Hienoa, että Eddie on tekemässä paluuta valkokankaille.
Mielenkiintoinen konsepti taas.
Ai että tämä näyttää upealta.
MCU se vain turpoaa.
Meno on railakasta, kuten aina.
Ikäviä uutisia.
Tätä elokuvaa odotamme!
Vanhan koulun scifi-toimintaa. Kelpaa.
Jaa-a, saapa nähdä saako Martin kirjansa tänä vuonna valmiiksi.
Toivottavasti ei käynyt pahasti.