Variety uutisoi haastattelusta, jossa The Bear -tähti Jeremy Allen White kertoo mietteitään älylaitteista. Hänet nähdään pian The Social Networkin jatko-osassa The Social Reckoningissa.
”On hämmästyttävää, miten addiktoivia nuo laitteet ovat. Tilanne pitäisi korjata. Ne eivät koskaan enää poistu, mutta joitain rajoja tai määräyksiä täytyy jossain vaiheessa olla. Toivon, että palaisimme hieman analogisempaan aikaan, koska kaikki etenee niin nopeasti, että se on hieman pelottavaa”, White sanoo.
Hänen lapsillaan ei vielä ole puhelimia tai iPadeja, vaikka 5- ja 7-vuotiaat silloin tällöin käyttävätkin vanhempiensa laitteita.
”Haluan pitää heidät poissa sosiaalisesta mediasta niin kauan kuin mahdollista.”
Lue myös: The Social Networkin jatko-osa sai trailerin – tältä näyttää The Social Reckoning
Lue myös: Suosikkisarjan viides kausi sai trailerin – The Bear käynnistyy kuun lopulla