Etsi
Hieno uutinen!
Spoileri!
Ensimmäinen maistiainen?
Ei ollut monen muunkaan mielestä.
Tietänet jo vastauksen.
Näyttelijät osallistuivat paneelikeskusteluun Comic-Conissa.
Ei varmaankaan mahdotonta toteuttaa.
Vaikuttaa hyvältä!
Melkoinen saavutus ottaen huomioon viimeisen kauden saaman kritiikin. Toisaalta eiköhän tässä anneta palkinto koko sarjalle, ei vain viimeiselle kaudelle.
Tai ainakin yritti.
Game of Thronesin esiosa on valmistumassa hyvää vauhtia.
Armoa ei tässä asiassa taideta tuntea.
Moni Game of Thrones -fani huomasi, että neljännen kauden jälkeen sarja muuttui puhtoisemmaksi, kiltimmäksi.