Etsi
Traumat yhdistävät, sanotaan.
Tekoälyllä on näppinsä pelissä tässäkin.
Ryhmä-X on tulossa pian MCU:hun.
Nyt ei näytä kyllä hyvältä.
MCU kokee pian jonkinlaisen rebootin. Kaikki käynnistyy uudelleen.
Onkohan suomessa tämän formaatin mukaisia saleja?
Kappas vain. Sieltähän se tämäkin porukka kasaantuu.
Tämä porukka on ilmeisesti isossa roolissa uudessa Spider-Man-leffassa.
Ensimmäinen kausi oli erinomainen. Toivottavasti myös kakkonen on hyvää kamaa.
Daredevil: Born Againin kakkoskauden jälkeen nähdään The Punisher: One Last Kill -spessu.
Esitelläänköhän uudet X-Menit jo Avengers: Doomsdayssä?
Tämä näyttää todella lupaavalta.
Mielenkiintoinen paljastus…