Etsi
Ensi-ilta häämöttää vielä tovin päässä.
Mahtavaa! MCU laajenee taas.
Vielä mahtuu uutta MCU-sisältöä tähän vuoteen.
Aika hurjaa! Näitä ei nimittäin edes huomaa.
Spider-Man liitää jälleen!
Joo, se oli kyllä tosi pitkä.
Kyseessä on asteta pahempi vamma.
Mikähän se mahtaa tämä projekti olla?
Hienoilta näyttävät!
Kyllä sitä vielä muutaman Hollandin Spidukkamiehen katselisi.
Eiköhän joku hyvä hahmo löydy, jos oikein kaivelee sarjakuvia.
Hämähäkkimies tekee paluun kuukauden päästä!
Hype kasvaa joulukuun ensi-iltaa kohden.