Etsi
Onpa harmillista.
Roskan paavi tekoälystä.
Mahtava juttu.
Yllättävää. Vai oliko?
Mikä on lempibiisisi artistilta?
Maailma on muuttunut.
Oikeudenhaltijat pitivät tapausta hauskana – mutta maksaa pitää silti.
Ei ehkä ihan yltänyt.
Hurjia lukuja.
Spielbergin visio olisi ollut hieno nähdä.
Arvatenkaan McKellen ei ole Trumpin fani.
Kepeät mullat.
Lepää rauhassa.