Etsi
Mahtava juttu.
Yllättävää. Vai oliko?
Mikä on lempibiisisi artistilta?
Maailma on muuttunut.
Oikeudenhaltijat pitivät tapausta hauskana – mutta maksaa pitää silti.
Ei ehkä ihan yltänyt.
Hurjia lukuja.
Spielbergin visio olisi ollut hieno nähdä.
Arvatenkaan McKellen ei ole Trumpin fani.
Kepeät mullat.
Lepää rauhassa.
Wim Wenders muutti mielensä.
Kaurismäki-elokuva valittiin Criterion-kaapissa ensimmäistä kertaa.