Etsi
Disneyn sisällä myrskyää.
Ohjaaja pitää itsensä kiireisenä.
On tämä kyllä taas erikoinen juttu.
Fanit ovat näköjään kaivanneet jotain tällaista.
Seuraava Spider-Man-trilogia on jo tekeillä.
Aijai! Kyllä kiitos!
Scifi-sarja palaa pian.
Kaikkea hyvää ikonille!
Sarjan faneille tämä lienee suuri pettymys.
Meininki: melko halpaa. Toiminta: no joo.
Tämähän on menossa mielenkiintoiseen suuntaan.
Tämähän näyttää oikein hyvältä uutuudelta!
Disneyn sisällä kuohuu. Tällä kamppailulla voi olla rajuja seurauksia yhtiön tulevaisuuden kannalta.