Facebook-elokuvalla riittää kavereita jenkeissä

10.10.2010 20:47

Facebookin syntyhistoriasta kertova The Social Network oli toista viikonloppua peräkkäin Pohjois-Amerikan katsotuin elokuva. David Fincherin (Seitsemän, Fight Club) ohjaama elokuva keräsi perjantain ja sunnuntain välisenä aikana arviolta 15,5 miljoonan dollarin lipputulot.

The Social Networkin tulos putosi avausviikonloppuun verrattuna noin 30 prosenttia. Se on normaalia selvästi pienempi pudotus, mikä lupaa hyvää The Social Networkin tulevaisuudelle lippukassoilla. Uutena ensi-iltana jenkkiteattereihin tullut Katherine Heiglin tähdittämä komedia Life as We Know It ei pystynyt syrjäyttämään The Social Networkin viikko sitten valtaamaa ykköstilaa.

Life As We Know It teki arviolta 14,6 miljoonan dollarin avaustuloksen ja jäi listalla kakkoseksi.

Lisää luettavaa