Netflixillä on pian mainostiliensä kaksivuotissynttärit. Ja melkoinen menestys tämä kokeilu onkin ollut.
Olemmeko palaamassa normaaliin arkeen, kun televisiosta pitää katsoa mainokset, nimittäin jo yli 70 miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti on päättänyt katsoa mainoksia?
Lue myös: Stranger Things saapuu virtuaalisesti PlayStationille – katso pelin pelottava traileri
Toukokuun puolivälissä mainostilin tilaajia oli noin 40 miljoonaa.
Yli 50 prosenttia uusista tilaajista valitsee nimenomaan mainostilin, koska se on niin halpa.
USA:ssa mainoksellinen tili maksaa vain seitsemän dollaria kuussa, ja se on huomattavan paljon halvempi verrattuna kilpailijoihin. Netflix on saanut yli 35 miljoonaa uutta tilaajaa vuodessa tämän takia.
Noh, niinhän ne puhuvat jo, että striimikanavien aika on ohitse ja olemme palaamassa takaisin entisenlaiseen kaapeli- ja mainostelevisio tarjontaan.
Saapa nähdä.
Lähde: Deadline