Etsi
Tämä on yksi odotetuimmista tulevista supersankarileffoista.
Paukuttelua ja tykittelyä. Marvel kohtaa DC:n.
Rauhaa on ennenkin tehty tappamalla!
Sielläpä kävi kämmi.
Hah! Siinä sulle Momoa!
Kyllä kiitos!
Supersankarien ja -pahisten viitat heiluvat jälleen Gotham Cityssä.
Aquaman rikkoi itsensä kuvauksissa.
Hurjia juttuja.
Synkät pilvet kasaantuvat Whedonin ylle.
Teräsmiehen viitta ei ole keveintä kannettavaa.
Lupailee hyvää!
Toivottavasti jatko-osa on yhtä hyvä kuin ensimmäinen elokuva.