Etsi
Fanisuosikki palaa ensi vuonna.
Marvel teki sen jälleen.
Kova meininki. Disney tienaa taas sievoisen summan riihikuivaa.
Niin ne suunnitelmat muuttuvat.
Raimilla on kyllä hieno ura.
On kyllä hieno soundtrack!
Mitähän kaikkea sieltä on poistettu?
Jälleen oikein mainio MCU-sarjatapaus.
Vielä muutama päivä!
Ensi viikolla sitten!
Aijai! Tiedossa mielet räjäyttävää meininkiä.
Muutoksia, muutoksia.
Onpas sitä oltu taas tarkkana.