Etsi
Kristillinen elokuva esittää hippiaikojen hurmoksellisen Jeesus vallankumous-liikkeen syntyajat kritiikittömien propagandalasien näkökulmasta. (Ikäraja K-12)
Viides ja viimeinen After-draamaromanssi yrittää sovitella päähenkilönsä toksista käyttäytymishistoriaa mutta ampuu kuitenkin ohi maalistaan kaikessa turhauttavassa kehänkierrossaan. (Ikäraja K-12)
Löysä ja äärimmäisen sovinnainen elokuva neljän seniori-ikäisen poroporvarinaisen seikkailusta kauniissa Italiassa on vaivaannuttavaa katsottavaa. (Ikäraja Sallittu)
Spede-tuotanto Hirttämättömät sai päivityksen 2020-luvulle, ja katsoja kysyy, miksi ihmeessä. Uusintaversiossa ei ole mitään hyvää. (Ikäraja K-7)
After-romanssidraamojen tekijät tuovat katseltavaksi jälleen uuden valitettavan vaivaannuttavan ihastumistarinan, josta ei jää käteen oikein muuta kuin syvä turhautumisen tunne. (Ikäraja K-12)
Ihan yhtä hyvä kuin Luokkakokous-elokuvat, mutta kekkaloivien naisten sijaan enemmän alastonta Samuli Edelmannia kuin voisi kuvitella mahdolliseksi. (Ikäraja K-12)
Jotain on pahasti vialla, jos jatko-osan parhaat hetket koetaan, kun näytetään valokuvaa menosta pois jääneestä edellisten osien näyttelijästä. (Ikäraja K-7)
Nelonen jatkaa suosikkisarjojensa marssittamista valkokankaille. Kontio & Parmas -elokuva syventää Kummelin 2000-luvun surullista alamäkeä parhaiden juttujen jäätyä muinaiselle 90-luvulle. (Ikäraja K-12)
Insite yrittää olla vakavasti otettava kansainvälinen savolainen rikosjännäri, mutta on lopulta todellinen indie-kalkkuna. Viikonlopun pohjienottoelokuvaksi siitä saattaa olla. (Ikäraja K-12)
Monen lapsuuden sankari sirkuspelle Hermanni saa timokoivusalolaisen käsittelyn ja tulee mankelista latteana, kankeana ja ilottomana versiona. (Ikäraja Sallittu)
Tämähän on vielä huonompi kuin Kummeli tai Uunot tai Pekko Aikamiespojat. (Ikäraja K-12)
Mies palkkaa etsivän paljastamaan kumppaninsa epäillyn uskottomuuden elokuvassa, joka epäonnistuu niin monella eri tavalla, että kirjaa on vaikea pitää. Kalkkunan tästä saa, jos ei ole täysin selkeässä mielentilassa. (Ikäraja Sallittu)
Sorjosen pitkä elokuva jättää käyttämättä tilaisuuden nousta huippurikoselokuvien sarjaan. Se kaatuu heikkoon rytmiin, huonosti sommiteltuihin tarinankäänteisiin ja omaan nokkeluuteensa.