Dwayne Johnson oli potentiaalinen Oscar-ehdokas – Kertoo tuntemuksistaan, kun ehdokkuutta ei tullut: ”Se on merkinnyt minulle aina”

Olisiko Dwayne Johnson ansainnut Oscar-ehdokkuuden?

Julkaistu:

Deadline kertoo Dwayne Johnsonin haastattelusta, jossa hän kommentoi Oscar-tappionsa herättämiä tuntemuksia.

Johnson ei ole koskaan saanut Oscar-ehdokkuutta, mutta pöhinä mahdollisen ehdokkuuden ympärillä oli kovaa The Smashing Machine -elokuvan vuoksi.

”Olisi ollut upeaa, jos olisin saanut Oscar-ehdokkuuden. Tajusin nopeasti, miten harvinaista on yltää edes siihen, että olet edes mukana keskusteluissa. Se on jännittävää”, Johnson sanoo.

”Toivon, että niin olisi tapahtunut. En koskaan ajatellut, ettei sillä olisi väliä. Se on merkinnyt minulle aina. Se sai liekin syttymään sisälläni – palataan takaisin sorvin ääreen.”

Lue myös: Dwayne Johnson löysi kivuliaan patin kiveksistään – Kertoo nyt syöpäpelostaan

Lue myös: Dwayne Johnson muistelee painiuralla saamiaan vammoja – ”reisi repesi jo alussa”