Etsi
David Lynch nähdään jälleen valkokankaalla.
Tulossa ensi-kesänä.
Affleck näytteli Batmania kahdessa Batman V Superman -elokuvassa.
Toivottavasti kyseessä ei ole mitään vakavaa.
Mistäköhän mies kirjoittaa?
Kappas kappas! Tämäpä oli yllätys.
DC:n myllerrys muuttui astetta raaemmaksi.
Monet fanit pettynevät, jos häntä ei nähdä roolissa.
Tulossa näillä näkymin ensi kesänä.
Vielä siinä kestää…
Mitä ghostfacen naamarin taakse vielä kätkeytyy?
Marvelilla pohditaan tulevaa.
Vaikuttaa hyvältä leffalta.