Etsi
Yksi trilogia löytää meidät, se yksi meitä hallitsee. Se yksi meidät intoon syöksee ja mahtavuuteen kahlitsee.
Netflix on päässyt niin johtavaan asemaan suoratoistossa, että ei varmasti tee kipeää julkaista tarkempia lukuja.
LeffaHamsteri katsoi pimentyneiden syysiltojen kunniaksi ensimmäistä kertaa kotimaisen kauhuelokuvan Dark Floors.
Supernatural on ennen kaikkea kertomus perheestä ja sen onkin onnistunut luoda todellinen perheyhteisö myös tekijätiimilleen.
Jotkut elokuvat vain vaativat enemmän keskittymistä ja ison kankaan, koska ne on tehty näyttäviksi spektaakkeleiksi.
Talo kietoutuu tiukasti niin hahmojensa kuin yleisönsäkin mieliin, eikä päästä otteestaan vielä tarinan päätyttyäkään.
LeffaHamsteri tarkastelee William Friedkinin Oscar-palkitun poliisitrillerin tekoprosessia ja julkaisua, joka huipentui muun muassa parhaan elokuvan Oscar-palkinnon voittoon. Mitkä tekijät saattoivat vaikuttaa voittoon? Ja miksi pääosanäyttelijä Gene Hackman on nähnyt ikonisimman roolisuorituksensa vain kerran?
LeffaHamsteri pohtii Quentin Tarantinon esikoisromaania, joka pohjautuu hänen yhdeksännen elokuvansa, Once Upon a Time… in Hollywood käsikirjoitukseen. Pitääkö vanha viisaus paikkansa myös tälläkin kertaa? Onko kirja elokuvaa parempi?
LeffaHamsteri pohtii ohjaaja/käsikirjoittaja Quentin Tarantinon perintöä elokuvahistorialle. Olemmeko jo saaneet Tarantinosta tarpeeksi? Unohdetaanko Tarantino kymmenennen elokuvan jälkeen? Tämä teksti on ensimmäinen osa Tarantinoa käsittelevää kokonaisuutta.
Elokuvafaneja kiinnostaa erityisesti yksi asia: päästäänkö isoja teatterielokuvia katsomaan nyt samaan aikaan suoratoistona?