Etsi
Tämä vaikuttaa hauskalta leffalta.
Melkoinen cameo. Ja melkoinen twisti!
Ovathan nuo Kingin tarinat kyllä todella turmillisia. Suorastaan vallankumouksellisia.
Erinomainen uutinen! Tätä on odoteltu.
Lisää muutoksia.
Kakkoskausi on ollut hauskaa kamaa!
Taas se nähtiin, kohut myyvät.
Dakota Johnson sai elämäntyöpalkinnon.
Superman oli hauska ja etenkin sarjakuville uskollinen pläjäys.
Muusikko-taiteilija-noita Anna Eriksson pistää taas haisemaan kaatuillessaan puolialastomana todellisuuden autiomaassa. (Ikäraja K-12)
Tekoälyt tulevat olemaan kuuma puheenaihe vielä pitkään.
Kylläpä siellä taas tuhoutuu vaikka mitä!
Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tulokkaalta.