Etsi
No voihan nyt kehveli.
On se eri epeli elokuvantekijä tuo Gunn.
Verisesti paukutellen ja kunnolla mätkien!
Mahtavia uutisia pitkän pimeyden jälkeen.
Multiversumimädnessiä odotellessa!
Uh! Otamme tämän kyllä vastaan hyvällä mielenkiinnolla.
Vaikuttaapa hyvältä!
Toivottavasti tämä tapahtuu.
Aijai! Toivottavasti tämä on yhtä hyvä kuin kaksi edellistä osaa.
Tennant parka ei osannut sanoa ei.
Oho! Tämäpä tuli (taas) yllätyksenä.
Onko Noituri-faneja?
Komea video! On kumma, jos ei miekkosen taitoja huomata tällä.