Etsi
Huhheijaa, kasapäin kylmiä väreitä!
Marvelin kiireinen julkaisuvuosi tätä myöten paketissa.
Tässähän herkistyy jo valmiiksi.
Mukana myös tuttu ihmeotus!
Ehdottomasti pitkän odotuksen arvoista katsottavaa!
Yksi trilogia löytää meidät, se yksi meitä hallitsee. Se yksi meidät intoon syöksee ja mahtavuuteen kahlitsee.
Tästä seikasta ei kuulemma ollut joustaminen.
Tämäpä olisi mahtavaa!
Luvassa lisää monsterimetsästystä ja kohtalonoikkuja.
No nyt ovat tyypit kyllä liekeissä!
Enää yksi yö ennen paluuta Geraltin seuraan.
Joko on uudenvuodenpäivä, joko?
Toivottavasti herrat ovat viihtyneet joulukuisessa Suomessa!